Webinaaritallenne: Kansainvälistyvän yrityksen hakukoneoptimointi
Lataa webinaaritallenne: Kansainvälistyvän yrityksen hakukoneoptimointi
Kansainvälistyvä yritys tarvitsee kansainvälistä markkinointia. Markkinointi, joka on toiminut Suomessa ei enää toimikaan monistettuna kotimaan ulkopuolella. Jokainen markkina-alue on omanlaisensa ja erot tulee huomioida kaikissa markkinoinnin toimenpiteissä. Webinaari sopii kaikille yrityksille, jotka hakevat kasvua Suomen rajojen ulkopuolelta, tarjoten kattavan läpileikkauksen siihen, mitä hakukoneoptimoinnissa ja sisällöissä tulee huomioida.
Webinaarissa käymme läpi:
- Hakuaikeet ja sisällöt
- Käytetyt termit ja aikeet hakujen takana vaihtelevat maittain
- Avainsanatutkimuksen ja sisältöjen maa- ja kielikohtainen personointi
- Esimerkki: Best-termin käyttö ja merkitys Yhdysvalloissa
- Iso maa = Useita eri markkina-alueita ja erovaisuuksia näiden markkina-alueiden välillä
- Google Discover
- Hyödynnä Discoverin valtava potentiaali liikenteen kasvattamisessa
- Esimerkki: Suosituksemme ja parhaat käytännöt sisältöjen osalta
- Kuinka mitata Discoverin tuomaa liikennettä oikein? Vältä sudenkuopat!
- Useat eri lokaatiot yrityksen toiminnassa ja haasteet tämän osalta
Lataa webinaaritallenne ja -aineisto itsellesi täyttämällä alla oleva lomake!