Webinaaritallenne: How to measure and reduce the carbon emissions in programmatic advertising?

Lataa webinaaritallenne: How to measure and reduce the carbon emissions in programmatic advertising?

Are you passionate about sustainability but also interested in digital marketing? Then this webinar is for you. The conversation applies to agencies and media advertisers buying programmatic, as well as the creative agencies looking to improve their ad delivery emissions. 

Webinar will cover following topics

  • How are carbon emissions generated in the realm of digital advertising? 
  • Is the situation that bad? 
  • Factors within the digital advertising ecosystem that contribute to emissions. 
  • How can marketer impact the size of the carbon footprint with media choices? 
  • How can marketers reduce their carbon emissions using modern ad-tech solutions? 

Lataa webinaaritallenne ja -aineisto itsellesi täyttämällä alla oleva lomake!

Lataa webinaaritallenne: How to measure and reduce the carbon emissions in programmatic advertising?

Lataa webinaaritallenne täyttämällä oheinen lomake. Tallenne ja webinaarissa esitetty presentaatio toimitetaan sähköpostiisi.
  • *Tulos Helsinki Oy voi lähettää minulle uutiskirjeitä sekä käyttää tietojani markkinoinnissa pitääkseen minut ajan tasalla viimeisimmistä digimarkkinoinnin palveluista ja asioista.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.