Webinaaritallenne: Digimarkkinoinnin mittaaminen vuonna 2024
Lataa webinaaritallenne: Digimarkkinoinnin mittaaminen vuonna 2024
Webinaarissa keskitymme siihen, mitä digimarkkinoinnin onnistunut mittaaminen vuonna 2024 edellyttää.
- Mitä sudenkuoppia perinteisessä digimarkkinoinnin mittaamisessa on?
- Miksi keskustelu mittaamisen ympärillä pysyttelee ylätasolla?
- Miten liiketoiminta vaikuttaa mittaustarpeisiin?
- Esimerkkeinä verkkokauppa, liidihankintaan keskittyvä yritys (B2B ja B2C) ja brändimarkkinointiin keskittyvä kansainvälinen yritys
- Google Consent Mode -muutokset
- Mitä tulee tapahtumaan ja miten muutokset vaikuttavat mittaamiseen?
- Mitä markkinoijien ja yritysten tulee ottaa huomioon?
- Mitä toimenpiteitä tulee tehdä ja missä aikataulussa?
- Miten lähteä liikkeelle?
Lataa webinaaritallenne ja -aineisto itsellesi täyttämällä alla oleva lomake!