Webinaaritallenne: Digimarkkinoinnin mittaaminen vuonna 2024

Lataa webinaaritallenne: Digimarkkinoinnin mittaaminen vuonna 2024

Webinaarissa keskitymme siihen, mitä digimarkkinoinnin onnistunut mittaaminen vuonna 2024 edellyttää. 

Webinaarissa vastaamme kysymyksiin:
  • Mitä sudenkuoppia perinteisessä digimarkkinoinnin mittaamisessa on?
  • Miksi keskustelu mittaamisen ympärillä pysyttelee ylätasolla?
  • Miten liiketoiminta vaikuttaa mittaustarpeisiin?
    • Esimerkkeinä verkkokauppa, liidihankintaan keskittyvä yritys (B2B ja B2C) ja brändimarkkinointiin keskittyvä kansainvälinen yritys
  • Google Consent Mode -muutokset
    • Mitä tulee tapahtumaan ja miten muutokset vaikuttavat mittaamiseen?
    • Mitä markkinoijien ja yritysten tulee ottaa huomioon?
    • Mitä toimenpiteitä tulee tehdä ja missä aikataulussa?
    • Miten lähteä liikkeelle?

Lataa webinaaritallenne ja -aineisto itsellesi täyttämällä alla oleva lomake!

Lataa webinaaritallenne: Digimarkkinoinnin mittaaminen vuonna 2024

Lataa webinaaritallenne täyttämällä oheinen lomake. Tallenne ja webinaarissa esitetty presentaatio toimitetaan sähköpostiisi.
  • *Tulos Helsinki Oy voi lähettää minulle uutiskirjeitä sekä käyttää tietojani markkinoinnissa pitääkseen minut ajan tasalla viimeisimmistä digimarkkinoinnin palveluista ja asioista.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.