Henkilöstöuutisia: uusia vahvistuksia Tuloksen tiimiin!

Tuloksen asiantuntijarivistö on vahvistunut useammalla asiantuntijalla viime syksystä lähtien. Nämä neljä raudanlujaa ammattilaista ovat tärkeä lisä Tuloksen asiantuntijatiimiin ja tuovat oman panoksensa asiakkaidemme tavoitteiden toteuttamiseen. Uudet konsulttimme ovat Antti Siitonen, Artur Kotsolainen, Sara Palojärvi ja Aino Kalinainen. Kysyimme heiltä, mikä heitä innostaa työssään eniten. Tutustu vastauksiin ja uusiin tuloslaisiin alla!

Antti Siitonen

Ensimmäisen vahvistuksen tiimiin saimme lokakuussa 2023, kun Antti Siitonen (vas.) astui Head of Analytics- rooliin. Antti omaa vahvan osaamisen digimarkkinoinnista, mutta on myös kerryttänyt osaamista aikaisemmin matkailualalta Revenue management- rooleissa sekä musiikki- ja tapahtuma-alalta. Digimarkkinoinnin pariin Antti päätyi Sarasen koulutusohjelman kautta niin kuin moni muukin nykyinen Tuloslainen.

Antti, mistä innostut työssäsi?

Jonkun haastavan ongelman ratkaisemisesta saa fiiliksiä. Lisäksi uuden oppiminen ja ihmiset!

Mitä haluaisit tehdä jos asiakkaalla olisi rajaton budjetti?

Toimialasta riippuen tuo ainakin mahdollisuuden laaja-alaiseen testaamiseen eri kanavien välillä. Siitä sitten rakentamaan omaa marketing mix modelia (MMM).

Artur Kotsolainen

Seuraavaksi esittelemme SEM- tiimin uuden vahvistuksen Artur Kotsolaisen (kuvassa oik.), joka aloitti Tuloksella helmikuussa 2024. Artur työskentelee Tuloksella Senior Paid Media- konsulttina erilaisissa strategiseen suunnitteluun ja toteutuksiin liittyvissä hakukonemarkkinoinnin kampanjoissa, eri maksetun mainonnan kanavien parissa. Artur on kouluttautunut aikaisemmin musiikkikulttuurin ja -tuotannon kandidaatiksi ja päätyikin digimarkkinoinnin pariin erilaisten sattumien kautta. Artur halusi yhdistää luovuuden ja analyyttisen osaamisen liiketoiminnan edistämiseen verkossa. Ennen Tulosta Artur työskenteli maksetun mainonnan parissa Lontoolaisen startupin in-house-tiimissä.

Artur, mistä innostut työssäsi?

Innostun uusista ja mielenkiintoisista asiakkuuksista eri toimialoilta sekä siitä, että pääsen kehittämään asiakkaiden liiketoimintaa digimarkkinoinnin avulla. Työssäni on myös jatkuvaa kehittymistä.

Mitä haluisit tehdä jos asiakkaalla olisi rajaton budjetti?

Jos asiakkaalla olisi rajaton budjetti, haluaisin toteuttaa entistä laajempia ja monipuolisempia kampanjoita, jotka kattaisivat useita kanavia ja kohderyhmiä. Panostaisin myös vahvemmin kokeiluihin ja innovaatioihin.

Sara Palojärvi

Arturin lisäksi keväällä 2024 helmikuussa Tuloksella aloitti myös digimarkkinoinnin moniottelija Sara Palojärvi (vas.). Saran työ Tuloksella sisältää mainontaa eri alustoilla somesta hakukonemainontaan ja myös analytiikan konsultaatiota.

Sara, mistä innostut työssäsi?

Asiakkaille ja kollegoille onnistumisen tai uuden kokemuksen antamisesta. Unohtamatta polttelevia teknisiä haasteita ja mainonnan automatisointia.

Mitä olet tehnyt ennen digimarkkinointialaa?

Ennen digiuraani olen työskennellyt freelancerina sisällöntuotannon tehtävissä, lastentarvikealalla myyjänä ja tekstiilisuunnittelijana. Päädyin digin pariin harrastuneisuuden kautta. Olen aloittanut urani käsityöbloggaajana ja lisäksi olen koodannut verkkosivuja harrastuksena. Ensimmäiset verkkosivuni koodasin jo 12-vuotiaana.

Aino Kalinainen

Viimeisin vahvistuksemme on Aino Kalinainen (kuvassa oik.), joka saapui Tulokselle vahvistamaan SEO-tiimiä. Aino on aikaisemmin työskennellyt hakumarkkinoinnin parissa markkinointi- ja digitoimistoissa ja opiskellut Restonomin (AMK) tutkinnon. Digimarkkinoinnin pariin Aino päätyi Talentgaten rekrytoivan koulutusohjelman kautta. Plakkarissa on myös digimarkkinoinnin  ja tietotekniikan opintoja Jyväskylän yliopistosta.

Aino, mistä innostut työssäsi?

Ajattelen hakukoneoptimoinnin kuin pelinä. Mitä toimia tarvitaan, jotta päästään ”maaliin” eli halutulle sijalle Googlen hakutuloksissa. Mitä esteitä tulee korjata tieltä, entä miten erottaudutaan kanssakilpailijoista, jotta haluttuun lopputulokseen päästään. Työni pääfokuksessa on tietysti ihmisille, eikä hakukoneelle tuotettu sisältö. SEO on pitkäjänteistä työtä ja parasta tässä työssä on asetettujen tavoitteiden saavuttaminen ja ylittäminen yhdessä asiakkaiden kanssa. Innostun myös uuden oppimisesta ja SEO-työn analyyttisyyden ja luovuuden yhdistelmästä.

Mitä työsi sisältää Tuloksen SEO & SEM tiimissä?

Vastaan asiakkaitteni verkkosivustojen orgaanisen hakukonenäkyvyyden kehittämisestä. Parasta työssäni on monipuolisuus. Search Marketing Consultin työpäivään voi sisältyä avainsanatutkimuksen koostamista, verkkosivustojen SEO-auditointia, hakukoneoptimointia, sisältöstrategian koostamista ja esimerkiksi asiakaspalavereja yhdessä erilaisten koulutusten kanssa.

Laita verkkoliiketoimintasi kasvuun

Varaa nyt tehokas lietsontasessio